AfacereOnline.ro Afaceri Online din Romania

Cum influenteaza consumul de apa procesul de pierdere in greutate

Pentru o lunga perioada de timp, apa a fost consierata un mare ajutor in procesul de scadere in greutate, astfel ca mai mult de 50% dintre adultii care tin diete alimentare, isi maresc si aportul de apa, deoarece aceasta este benefica nu numai in pierderea kilogramelor, dar si pentru mentinerea greutatii.

Consumul de apa va poate face sa artdeti mai multe calorii.

Acest lucru se aplica atat pentru adulti, dar si pentru copiii cu probleme de greutate. Studiile arata ca in urma consumului a 2 litri de apa pe zi, este ars un numar mare din calorii. Studiile ce au monitorizat persoanele supraponderale care au consumat zilnic, timp de cateva saptamani 1-1,5 litri de apa, au descoperit o reducere semnificativa in greutate, a masei corporale, a circumferintei taliei si a grasimii din corp. Rezultatele sunt si mai impresionante atunci cand apa bauta este rece. Cand beti apa rece, corpul vostru utilizeaza calorii suplimentare pentru a o incalzi la temperatura corpuli.

Apa bauta inainte de masa poate reduce apetitul. Exista, intradevar, un adevar in spatele acestei teorii, dar se aplica exclusiv pentru adultii de varsta mijlocie si adulti mai in varsta. Astfel ca daca beti apa inainte de fiecare masa pe o perioada de 12 saptamani, puteti slabi pana la 2 kilograme. Apa potabila poate, de asemenea, sa previna cresterea in greutate pe termen lung. Pentru ca acest lucru sa se intample, inlocuiti alte bauturi cu apa, astfel ca in locului unui suc indulcit cu zahar, veti alege un pahar cu apa. Este esential sa-i incurajam pe copii sa bea apa, deoarece asa prevenim obezitatea sau kilogramele in plus peste cativa ani, ce le pot ingreuna activitatile pe care un copil cu un numar de kilograme potrivit, le va desfasura fara niciun fel de problema.

Cat de multa apa ar trebui sa bem? Reprezentantii din domeniul sanatatii recomanda opt pahare pe zi, adica aproximativ doi litri. Cu toate acestea, numarul este aleatoriu, deoarece depinde de fiecare individ in parte. De exemplu, persoanele care transpira mult sau fac exercitii fizice zilnic, au nevoie de mai multa apa decat au cei ce duc o viata sedentara.

Leave a Reply