AfacereOnline.ro Afaceri Online din Romania

Modalitati de promovare la care se poate apela atunci cand se vinde o locuinta

Inainte de a se incepe redactarea anuntului de vanzare un proprietar va decide ce modalitati va folosi in procesul de promovare a locuintei pentru care este in cautarea unui cumparator.

In mediul online se gasesc cele mai numeroase modalitati de promovare. Principalul avantaj oferit de aceste modalitati de promovare este oferit de numarul mare de persoane la care poate ajunge anuntul de vanzare si ca anuntul se poate actualiza si vizualiza la orice ora din zi si din noapte.

Insa, exista si un dezavantaj – se intra in competitive cu numerosi alti proprietari care sunt in egala masura in cautarea unui cumparator drept urmare trebuie sa te asiguri de faptul ca locuinta este prezentata cat mai atragator cu putinta si ca dispune de toate imbunatatirile menite sa o diferentieze de alte locuinte similare. Alegerea pretului corect este in egala masura important deoarece daca o locuinta este supraevaluata, persoanele interesate de achizitionarea unei proprietati isi vor da rapid seama comparand-o cu altele similare.

Promovarea pe site-uri specializate in imobiliare

Publicarea unui anunt pe o platforma specializata in imobiliare ofera posibilitatea de a intra in contact direct cu persoanele interesate de cumpararea unei proprietati. Cu ajutorul sectiunii Adauga un anunt proprietarul ajunge printr-un singur click pe pagina unde poate sa adauge locuinta pe care vrea sa o vanda. Prin sectiunea Contul meu proprietarul poate fi mereu in contact cu persoanele interesate de proprietatea pusa la vanzare folosind optiunea de mesagerie privata sau de chatul pus la dispozitie.

Retelele sociale

O alta modalitate de a promova o proprietate scoasa la vanzare este utilizarea retelelor sociale. Se poate face acest lucru folosind butoanele social media puse la dispozitie de site-urile de imobiliare. Astfel, anuntul se va putea posta direct atat pe propriul timeline, cat si in diferite grupuri, va fi trimis ca mesaj privat sau, acolo unde este cazul, va fi publicat direct pe pagini pe care le administreaza proprietarul.

Este important ca proprietarul sa se asigure ca anuntul sau ajunge în grupurile de specializate in imobiliare pentru ca acolo se afla persoane cu adevarat interesate de achizitionarea unei locuinte.

Daca alege sa colaboreze cu o agentie imobiliara, specialistii acesteia se pot ocupa de promovarea proprietatii prin retelele sociale, in special in cazul reprezentarii exclusive.

Leave a Reply